Följ Nets

Evenemang Visa alla 7 träffar

Frukostseminarium: Sälj mer med smart digital marknadsföring

Evenemang   •   Feb 16, 2016 11:23 CET

Jajja Media Group och DIBS Payment Services bjuder in till ett frukostseminarium om de senaste trenderna, inspiration och konkreta tips på hur du lyckas med din digitala marknadskommunikation. Under morgonen guidar vi dig till hur du ökar din synlighet på nätet och hur du gör dina besökare till kunder. På agendan står bland annat: digital strategi, digital marknadsföring, SEM och SEO

2016-03-09, 08:0010:00 CET

DIBS Payment Services Kungsgatan 32 111 35 Stockholm

Öppet hus med Starweb, Hogia, Jajja och DIBS

Evenemang   •   Feb 16, 2016 11:23 CET

Välkommen till DIBS kontor för att prata e-handel, omnikanal, kassalösningar, betallösningar och sökmotorsoptimering på DIBS kontor. Passa på att ställa frågor till e-handelsexperter från oss och våra samarbetspartners Starweb, Jajja Media Group och Hogia. Anmäl dig till linda@starweb.se senast 10 mars. Vi ses!

2016-03-16, 09:0012:00 CET

DIBS Payment Services Kungsgatan 32 111 35 Stockholm

Content marketing för e-handlare - kostnadsfritt fördjupningsseminarium med DIBS och arvato Financial Solutions

Evenemang   •   Maj 09, 2016 16:16 CEST

Relevant innehåll kan lyfta hela din butik, i både Googles och dina besökares ögon, så att du kan öka både trafik och försäljning. Föredraget passar dig som känner till content marketing och vill lära dig mer genom konkreta exempel från duktiga e-handlare. Vi diskuterar även content marketing som en viktig del i satsningen på Inbound Markering - fokus på egna kanaler med relevant innehåll.

2016-05-31, 08:3010:00 CEST

DIBS Payment Services, Kungsgatan 32, 111 35 Stockholm

FULLBOKAT - Frukostseminarium: Så använder du sociala medier för att sälja mer på nätet

Evenemang   •   Feb 07, 2017 11:18 CET

Att finnas på sociala medier är en självklarhet för många företag, men det är inte alltid det finns en klar strategi för varför och vad man vill uppnå. Digitala medieproffset Sara Öhman har koll på hur du kan jobba med olika typer av innehåll för att väcka engagemang i dina sociala kanaler som driver trafik och försäljning till din webbutik. Sara delar också tricks som effektiviserar din aktivi...

2017-03-14, 08:1510:00 CET

DIBS, Kungsgatan 32, 111 35 Stockholm

Har du frågor eller behöver hjälp?
DIBS Payment Services AB (publ)
sales@dibs.se

DIBS Payment Services i Göteborg